<<Nazad

INFORMER

http://www.informer.rs/print/44157/vesti/politika/44157/MIRKOVIC-UZEO-MILIONE-OD-DRZAVNE-BOLNICE-Nevidjeni-marifetluci-celnika-Zajecara

MIRKOVIĆ UZEO MILIONE OD DRŽAVNE BOLNICE! Neviđeni marifetluci čelnika Zaječara
Državna bolnica u Zaječaru svakog meseca privatnoj televiziji Saše Mirkovića TV Best za "reklamiranje i tehničku podršku" daje 100.000 dinara... Do sada im platili 2.100.000 dinara
Informer 03. 12. 2015. 20:44

informer

Zdravstveni centar Zaječar već pune dve i po godine svakog meseca plaća 100.000 dinara za reklamu na lokalnoj TV Best (staro ime Timočka televizija), pod kontrolom predsednika Skupštine opštine Zaječar Saše Mirkovića, otkriva Informer!

Dokumentacija do koje je došao naš list pokazuje da je februara 2014. ova državna bolnica sklopila ugovor sa direktorom TV Best Goranom Stankovim, koji je ujedno i izvršni producent Mirkovićeve kuće "Beoton".

ODGOVOR NOVINARA DRAGANA J. VUČIĆEVIĆA 'DOAJENU' SAŠI MIRKOVIĆU: Konji, novinari i TV dueli!

Ugovor o "reklamiranju i tehničkoj saradnji" produžen je 2015. pa je na osnovu njega TV Best do danas inkasirala čak 2.100.000 dinara!

Svi mu plaćaju reklamu

Da skandal bude veći, zaječarska bolnica izabrala je Mirkovićevu televiziju bez ikakvog tendera i odobrenja Upravnog odbora.


- Državna bolnica, za razliku od privatne, nema nikakvu potrebu da se reklamira, posebno ne novcem građana. Ali nisu oni jedini koji se tako "reklamiraju" na Mirkovićevoj televiziji. Iste takve ugovore potpisivale su i Specijalna bolnica "Gamizgradska banja", Zavod za javno zdravlje, ali i FK Timok iz Zaječara, koji ovoj televiziji plaća prenos fudbalskih utakmica! Pa to nema nigde na svetu - objašnjava naš sagovornik.

Mirkoviću, ako laže koza...

Premda Mirković tvrdi da nema nikakve veze sa TV Best, brojni dokazi potvrđuju upravo suprotno. Zahtev za registraciju žiga ove medijske kuće podneo je pre dva meseca Zavodu za zaštitu intelektualne svojine lično Saša Mirković.

S druge strane, Mirković tvrdi da uopšte nema nikakve veze s ovom televizijom (vidite okvir).

- Nemam nikakve veze ni sa jednim od vaših pitanja. Za razliku od vašeg gazde koji neće da odgovori novinarima emisije "Rikošet" (emisija na Mirkovićevoj Moja TV, prim. ur.) i tako uskraćuje pravo na objektivnu informisanost, ja sam korektan i odgovaram na vaša pitanja jer nemam šta da krijem - navodi Mirković.

Hitna istraga

Konkretan odgovor nismo dobili ni od Stankova, koji kaže da je saradnja sa zaječarskom bolnicom postojala i pre nego što je on postao direktor televizije.
- Ta saradnja traje već pet godina, a cilj je podizanje svesti građana o prevenciji i redovnom odlasku kod lekara - objašnjava Stankov.


informer

Potpredsednik asocijacije Doktori protiv korupcije Draško Karađinović kaže da su očigledno u pitanju lični interesi uprave bolnice i televizije.

- Zbog čega bi se inače reklamirala bolnica koja već ima monopolski položaj!? Nije to privatna bolnica pa da tako jača svoju konkurentnost. Ministarstvo zdravlja i RFZO pod hitno moraju da reaguju i nalože upravi bolnice da iz sopstvenog džepa refundira sve što je bačeno u vetar - ističe Karađinović.
 






















































<<Nazad